påsk-bomb!

hejsan :)
vanlig dag i skolan. extremt trött som vanligt. vi gjorde en påsk-bomb (tror det var det) på no:n :P roligtroligt. vi fick världens sämsta påsk lunch idag -.- interoligt! vi fick fylla i ett häfte med frågor om gårn på gårn oxå :P sedan fick vi välja två nummer från typ 1-100 och skriva upp namn och telefonnummer, sedan lottar de ut en som vinner 2 biobiljetter :D<3
men lyckades klanta mig extremt imorse. e jätte torr på underbenen så det spricker och blir sår. hade på en salva mot torrhud, men ist så fick jag typ alergisk reaktion :S och när jag kom hem var det torrt igen och det sved så jag hade på en annan slava som jag brukar ha när det svider på sår... KLANTIGT!! det sved annu mer och det kändes som om underenen brann på mig, och det typ brännde upp hela underbenen!! D'': *AJJ!!* har yss pratat med annika i telefon, ska nog åka upp i helgen. nu ska jag kolla lite över imorron (ska ju te skutberget) så.. bye<33


PÅSK LUNCHEN:


PÅSK-BOMBEN (ledsen vet tyvärr inte hur jag vänder rätt bilden):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0