freak out!

hej. skrev ett långt inlägg igår men såg nu att det aldrig kom upp och kan ite heller hitta det :/
aja igår satt jag och emma "barnvakt" åt små syskonen för pappa va på 40års fest :) vi gjorde pizza, spela kort.. massor! kolla georgia rule och hade det allmänt skojj :) dock fick vovven i sig ngt och mådde inte alls bra. det blev lite jobbigt men slutade bra<3 emma åkte hem vid 12 och efter det kolla jag film :)
.
idag vakna jag vid 2 och sen åkte vi till petras mamma och åt. va med emma för en stund sedan men hon skulle iväg så nu käkar jag pizza och kollar how i met your mother :)
hörs kanske senare :) byye<3
filmen vi såg igår! rekomenderar den verkligen!! den e sjuk bra och väldigt rolig!!
vill ni läsa om vad den handlar om m.m kolla här !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0